at leje giver alsidighed
med udgangspunkt
i Dig og dine behov

AT LEJE EN MARKETINGKOORDINATOR KOMMER IKKE AN PÅ STØRRELSE ELLER bRANCHE. DET AFHÆNGER AF, HVAD DU LIGE PRÆCIS HAR BRUG FOR


Britt&KO er til dig, der er en lille eller mellemstor virksomhed, som
  • Ikke har sin egen marketingafdeling
  • Ikke har et kæmpe budget afsat til marketing
  • Ikke har tid til at fokusere på marketing
  • Ikke har stor nok viden omkring marketing til at kunne vælge aktiviteter
  • Vil finde de mest optimale marketingløsninger, der passer bedst til en specifik målgruppe
  • Har en eksisterende marketingafdeling, der har brug for aflastning generelt eller i spidsbelastningsperioder
  • Ønsker at outsource dele af din markedsføring
  • Har behov for ekstra hjælp til præsentation af din virksomhed til events, messer og lignende

Det første møde er naturligvis gratis og uforpligtende. Jeg giver også gerne en kop te på mit hjemmekontor eller i mine mødelokaler på Lumbyvej 11D.

Vil du ringes op og høre nærmere? Ring eller send en sms på 2751 6008.


Hvilke muligheder er der?

behov
ekspertise
OUTSOURCE
budget
fokus

skab salget 

for iværksætteren

Som iværksætter har du masser at tænke på. Jeg vil anbefale dig at lave en detaljeret forretningsplan som en start. Herefter en Brand Manual så du selv har helt inde under huden, hvem du er, hvordan du ser ud, og hvad du står for. Og sidst men ikke mindst få lavet en overordnet marketingplan, så du ved, hvordan du kommer ud over stepperne og får de første kunder i hus. Det er en vigtig proces, som tæller på den lange bane for din branding.

for den lille virksomhed

Det kan være svært at have alle kasketter på, og det er en umulig opgave at være specialist på alle områder. Generalist er også okay, men det vil også afspejle sig i salgsresultaterne. Jeg vil anbefale dig at få rådgivning & sparring omkring medievalg i forhold til jeres målgruppe. Det kan godt være, at jeres konkurrenter bruger mange penge på markedsføring, og jeres budget ikke følger trop, men hvem siger, at de rammer rigtigt i forhold til jeres produkter eller ydelser?

følg med tiden

for den mellemstore virksomhed

Ud fra min egen erfaring ved jeg, at der kan være perioder, hvor der er opgaver, der pga. tidspres må blive nedprioriteret. Det er langt fra optimalt men kan være nødvendigt.

Jeg ved også, at det kan være svært at følge med i udviklingen inden for f.eks. de sociale medier eller nye annonceringsmuligheder. Når du outsourcer dele af din marketing afdeling, får du ikke kun friske øjne på jeres markedsføring men får også optimeret jeres aktiviteter. 

præsenter dig

dit produkt sælger ikke sig selv

Vores bedste marketingredskab er at møde vores kunder. Det kan være den service, vi yder i telefonen, eller det kan være, når vi er ude på messer og andre events. Du kan have verdens bedste produkt eller ydelse men formår ikke at sælge dig selv, eller måske er dine ansatte ikke gearet til denne type opgave. Hyr mig til opgaven: projektledelse men også gennemførelse med en person, der forstår vigtigheden af og sammenhængen mellem værtinderollen og salget. 

  • messer
  • events
  • åbent Hus arrangement
  • produktpræsentation
  • kundeseminarer